پروژه عملیات تقاطع غیر همسطح قائم واجرای سازه تقاطع غیر همسطح سفیر، واقع در کنار گذر جنوبی-غربی شهر شیراز واقع در استان فارس در عصر روز چهارشنبه مورخ 18/11/1402 با حضور مقامات عالی رتبه استان و جمعی از متخصصان در زمینه مهندسی عمران کلنگ زنی شد.

این پروژه در دو فاز به بهره برداری خواهد رسید که فاز اول آن به نام تقاطع قائم، یک دستگاه پل سه دهانه به طول های 21/27، 01/35 و 21/27 متر به صورت روگذر که عرض تمام شده آن با احتساب قرنیزها و پیاده رو 15/75 می باشد. فاز دوم این پروژه به نام تقاطع سفیر است که دو دستگاه پل پنج دهانه به طول 43/85 متر به صورت روگذر از روی کمربندی عبور می نماید که عرض تمام شده آن با احتساب قرنیزها و پیاده رو 14/50 متر می باشد. این پل دارای پنج دهانه 65/23، 26/34، 12/28، 03/42 و 64/26 متری می باشد که به صورت باکس بتنی پس کشیده بتن در جا اجرا خواهد شد.

این پروژه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، شرکت مهندسین مشاور فراشار آسیا و شرکت سازه رهاورد دنا با هدف ایجاد دسترسی راحت و ایمن سازی خیابان و آزاد راه برای هموطنان عزیز کار خود را آغاز کرد.

در مراسم افتتاحیه این پروژه، استاندار فارس جناب آقای دکتر ایمانیه، مدیر کل راه و ترابری استان فارس جناب آقای طالبان، قائم مقام در امور راه جناب آقای مهندس تقوی، مدیر نظارت بر پروژه های راه جناب آقای مهندس جلالی، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس جناب آقای نعمتی، دبیر شورای راهبردی آب استان فارس آقای دیهیمی، معاون عمرانی شهرداری منطقه 5 شیراز جناب آقای رزمجویی، معونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شیراز، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور فراشار آسیا جناب آقای کریم پور، مشاور عمرانی مدیر عامل شرکت سازه رهاورد دنا جناب آقای مهندس دهقان و مدیرت پروژه از شرکت سازه رهاورد دنا جناب آقای مهندس عباسی و همچنین جمعی از خبرنگاران صدا و سیمای استان فارس حضور داشتند.

مهندس عباسی مدیر این پروژه در مصاحبه خود خاطرنشان کردند که طی یک ماه آینده، تجهیز کارگاه به منظور مستقر شدن ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی و عمرانی انجام خواهد شد و در فروردین ماه سال آینده پروژه به مرحله اجرا خواه رسید.

روابط عمومی شرکت سازه رهاورد دنا