کسب نشان عالی مدیر سال توسط دکتر مهرداد سلیمانی مدیرعامل محترم شرکت سازه رهاورد دنا

مراسم چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، هجدهم تیرماه 1398 در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه  با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و چهره های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان و نخبگان صنعت و اقتصاد کشور و در جمع اصحاب رسانه طی تشریفاتی رسمی و در قالب جایزه نشان عالی مدیر سال برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی  :  دکنر مهرداد سلیمانی مدیرعامل شرکت سازه رهاورد دنا در این مراسم به عنوان مدیر جوان ملی موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال گردید.
مهمترین شاخص بررسی عملکرد شرکت ها از سوی کمیته علمی و ارزیابی اجلاس، پایدار سازی کسب و کار بود.
مدل توانمند سازی مدیران در حوزه توسعه پایدار اقتصاد کشور که از سر فصل های کلی و جامع آن شامل همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمان می باشد از شاخص های ارزیابی مدیران شرکت ها محسوب که مستندات آن توسط اعضای کمیته علمی و ارزیابی، مورد بررسی قرار گرفته است. گفتنی است اين اجلاس با دريافت  مجوز ملي از وزات علوم و تحقيقات (به شماره مجوز:٧٦٤٢٢٧٨) و همكاري سازمانهای دولتی و تشکل های علمی، صنعتی و اقتصادی در دو بخش آموزشی و تجلیل از مدیران برتر کشور در تاريخ ١٨تيرماه سال جاري در محل تالار ديپلماتيك وزارت امورخارجه برگزار گردید.